Každý majiteľ auta skôr či neskôr so svojim vozidlom navštívi autoservis. Mnohí štvorkolesového miláčika zveria do rúk rôznych “podomových” opravárov, iní radšej zvolia autorizovaný servis. Ani ten však nie je vždy zárukou kvality, možno práve naopak!

Jasným príkladom je prípad Zdeňka z Jindřichovho Hradca. Ten sa ešte v roku 2015 stal hrdým majiteľom novučičkého Volkswagenu. Naneštastie, po necelých dvoch rokoch na prednom nárazníku spozoroval, že niečo nie je v poriadku – lak bol poškodený. Keďže bolo auto ešte v záručnej lehote, problému sa chopil autorizovaný servis samotného predajcu.

Závadu na aute ale Zdeňkovi nepochopiteľne neuznali, ba čo horšie, vozidlo sa zo servisu vrátilo ešte viac poškodené! Špecialista na testovanie na ňom totiž vykonal tzv. mriežkový test. Podľa dvoch od seba nezávislých súdnych znalcov bol však test vykonaný nesprávne a majiteľ auta bol poškodený. Samozrejme, predajca i servis pochybenie odmietajú a Zdeněk si musí škodu uhradiť sám. Pozor, aby s vami veľké automobilové koncerny nevypiekli rovnako. Celý príbeh nájdete v nasledovnom videu.

Oprava v autorizovanom servise nedopadla dobre

Zdroj: YouTube.com | Foto: Twitter