Na niektoré nadnárodné korporácie a ich spôsob komunikácie so zákazníkmi niekedy nepomôže nič iné, než humor. A poriadne štipľavý a ironický. Presne taký zvolil mladý Slovák, ktorý si na Facebooku hovorí Marcus von Mrak. Na jeho hláškach adresovaných známemu operátorovi sa teraz zabáva celý internet.
Už sme to asi zažili všetci – potrebujeme riešiť nejaký problém a dovolať sa mobilnému operátorovi, zriaďovateľovi internetu či banke je jednoducho nemožné. Trpezlivo vytočíme číslo, stláčame jednotku, dvojku či trojku, aby sme vybrali službu, ktorú potrebujeme, medzitým si vypočujeme niekoľko reklamných vsuviek, a keď sa nám konečne ozve operátor, dozvieme sa, že treba zavolať na iné číslo. Občas sa po operátora ani nedostaneme, pretože práve nie je žiaden “voľný“, a čakať naňho by zrejme znamenalo čakať až do súdneho dňa.
Práve takejto (ne)komunikácie mal mladý Bratislavčan s nickom Marcus von Mrak dosť a rozhodol sa ísť na operátora neštandardne – vtipom. Na sociálnu sieť napísal, že má obavy o život jedného zo zamestnancov. „Nechýba vám náhodou jeden technik? Minulý týždeň bol u nás na zapájaní optickej linky, ale povedal, že mu chýba kábel, ide ho vziať a vráti sa. Už je preč viac ako týždeň. Mám obavy, či sa nestratil,” začal svoju konverzáciu Marcus. Správca stránky okamžite reagoval výzvou pokračovať v komunikácii prostredníctvom súkromných správ, Marcus ale požiadavku ignoroval a ďalej riešil svoj problém verejne a s ironickým humorom. Jeho komentáre získali množstvo lajkov a návštevníci stránky pridávali aj vlastné skúsenosti s nadnárodnou spoločnosťou a jej „stratenými“ zamestnancami. Konverzácia je skutočne skvelá a stojí za to prečítať si ju :-).
Zdroj: Facebook