Začalo to Kodiaqom, pokračovalo Karoqom, šepká sa o Vision X či Kamiqu. Škoda má očividne rada Q. Ľudia majú zase radi Škodu a jej SUVčka s Qčkami. Kodiaq vyvolal na trhu doslova ošiaľ a v prvých dňoch predaja bol vypredaný na 9 mesiacov dopredu. Tento boom ale vôbec nepoľavuje a ľudia po veľkých Škodovkách bažia stále!

 

Prečo sú tak obľúbené?

Škoda je takou zvláštnosťou celej VW Group. Kedysi existovala v tieni, dnes sa derie na výslnie. Moderné technológie celej skupiny dokáže akosi zázrakom ponúkať lacnejšie, než konkurencia z vlastnej kuchyne. Práve preto musel manažment zasiahnuť a obmedziť mnohé prvky výbavy pre Škodu. Ľudia si radšej kúpili Superb v plnke ako Passat v plnke, lebo za ňu skrátka zaplatili menej.

Ďalším podstatným dôvodom je dizajn vozidiel. Sú skrátka krásne, nech si hovorí kto chce, čo chce. Sú decentné, elegantné, dynamické, nie sú tak kórejsky iné. Sme na ne zvyknutí a očakávame, že nás nesklamú. Postatná je aj tradícia. Kedysi sme na nich jazdil všetci, hoci “na západe” boli už oveľa modernejšie a krajšie autá. Sťažovali sme sa? Nie.

1 000 000 vyrobených SUV

Znie to priam neuveriteľne, ale počas tej krátkej doby predaja Škoda vyrobila a predala už jeden milión SUVčiek. Jubilejným kusom bol Karoq v zelenej farbe s motorom 1.5 TSI s automatom DSG. Putoval k šťastnému majiteľovi do Španielska.

Foto: Škoda

Hľadáte (novú) PRÁCU?
Kliknite na pracovný portál NovýJOB.sk

Každý deň množstvo nových a skvelých pracovných ponúk.